Hej

Hej på er.
Denna blogg kommer handla om Magnus Carlsson.
En grymt bra sångare och härlig kille.

För att inte missa något så bevaka gärna den här bloggen via bloglovin :)

Har du egna bilder på Magnus som du skulle vilja visa upp så är det bara att maila dem till mig så kommer de upp här i bloggen :) [email protected] 

Tänkte berätta lite om mig. Jag heter Maria och är 27 år (blir 28 den 4e augusti) och bor i Östersund.
Och jag anser att musiken är livet ;)
Om ni har några frågor så tveka inte att ställa dem :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Nu har jag kollat in din blogg:-) jättebra och fin, kommer besöka den fler gånger!



// Malin

2009-07-02 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0